Gastwaardering 8,5
Positieve punten: Alles is aanwezig, prachtig ingericht.
Stukje gastenboek: Het was erg gezellig. Eten was heerlijk en wij hebben fijn gewandeld. Super genoten!
Johannes
15-07-2018
Gastwaardering 9,5
Positieve punten: -
Stukje gastenboek: Zeer goede ontvangst met soep en een biertje. Nog niet zo lekker geslapen! Vlakbij centrum en uitvalswegen.
App De Aak Eric & Greta uit Groningen
06-11-2022
Gastwaardering: 10
Positieve punten: Uitstekend verzorgd, ligging en locatie heel fijn, heerlijk soepje, heel fijn na paar uur auto rijden!
Positieve punten: Alles is aanwezig, prachtig ingericht.
Stukje gastenboek: Het was erg gezellig. Eten was heerlijk en wij hebben fijn gewandeld. Super genoten!
Positieve punten: -
Stukje gastenboek: Zeer goede ontvangst met soep en een biertje. Nog niet zo lekker geslapen! Vlakbij centrum en uitvalswegen.
Positieve punten: Uitstekend verzorgd, ligging en locatie heel fijn, heerlijk soepje, heel fijn na paar uur auto rijden!